Anadolu Sigorta

Anadolu Sigorta, hayat dışı branşlarda sigorta ve reasürans faaliyetleri göstermektedir

Bu alanlarda ürün ve hizmet kalitesinin belirleyici öğeleri uzmanlık, deneyim, dürüstlük, şeffaflık, güçlü sermaye yapısı, köklü geçmiş, teknolojik alt yapı ve mevzuat bilgisidir. Anadolu Sigorta bünyesinde bulundurduğu uzman ve deneyimli kadroları güçlü teknolojik ve finansal alt yapısı, sürekli gelişme ve iyileştirme anlayışı, deneyimli ve yaygın acente ağıyla kaliteli ürün ve hizmet sunmayı ve bunların sürekliliğini sağlamayı taahhüt eder.

Şirketimiz uzman kadroları, deneyimli ve yaygın acente ağıyla müşterilerini bilgilendirmek, sigortacılık hakkında bilinçlendirmek, ihtiyacı doğru ve tam belirlemek ve talebi karşılayacak ürünü sunmak konusunda çözümleyici ve yönlendirici bir rol üstlenerek, müşteri odaklı bir yaklaşımı benimser. Hızlı ve eksiksiz hasar ödemesi, Maksimum Hizmet Sigortacılığı anlayışı, yurt genelinde yaygın acenteleri, teknoloji kullanımı, sigorta hizmetlerindeki öncülüğü ve sürekli ürün geliştirme kabiliyetiyle farklılığını ortaya koyar.

Rekabet gücünün korunması, hizmet kalitesinin sürekliliği kadar iyileştirilmesine de bağlıdır. Bu bağlamda müşterilerimiz, acentelerimiz ve diğer kanallardan gelen geri bildirimler, düzeltici ve önleyici faaliyetler, iç denetimler, kıyaslamalar ve öneri geliştirme uygulamaları ile Anadolu Sigorta sürekli iyileştirme döngüsünü işletir.

Her bir Anadolu Sigorta çalışanı, şirketimizin faaliyet alanı içerisine giren her konuda, etkinliğin ve verimliliğin artırılması amacıyla, düzeltici ve önleyici faaliyette bulunma ve öneri geliştirme sorumluluğuna ve bilincine sahiptir. Çalışanlarımız ve acentelerimiz, müşterilerimizden gelen görüşlerin ve eleştirilerin önemini ve değerini bilir, müşteri tatminini sağlama ve sürekli kılma yönünde daima çaba sarf eder. Anadolu Sigorta Üst Yönetimi Kalite Yönetim Sisteminin gelişmesi ve sürekli kılınması için gereken tüm desteği ve kaynakları sağlar.